Äta bör man annars… blir man hungrig!

Publicerat: 16 juli, 2012 i Uncategorized

Jorå säger Hugo…. jag äter mest hela dagarna, för först då så får ja lälling aa o seen får jag havregrynsgröt med sånt därnt mumsigt på, för får jag bara gröt spottar jag ut men får jag sånt därnt gott på åker allt in, fi fasen så gott asså 🙂

aa just det…. där är det ju o jag bara älskart 🙂 dom här två på bilden är mina absoluta favoriter, jag bara bräker i mig allt…. men jag säger bara MEN min lälling är BÄST finns inget inget som slår den.. som tur är förstår morsan det o ger mig lälling när jag säger till (skriker) hihi…. mamma o pappa kallar mig för KUNGEN o jag fattar inget, men så är det bara 😉

fast tränar man mycke så måste man ju äta mycke o jag Hugo Kungen Blom gör det. Äter jag inte så tränar jag t ex krypträning, sitt träning o stoppa så mkt saker jag bara hinner med på en hel dag puhh….. idag hann jag inte ens o sova middag, fasen så jobbigt det blev innan klockan blev halv sju asså…. när klockan va halv sex så skrek jag allt va jag kunde för då ville jag ha min nattvälling…. klart jag fick det, va ju tvungen o skrika lite för o pressa morsan hihihi…. då vakna farsan o han stod i dörr öppningen o kisa på oss o undra vad som hände, men det behövdes inga ord liksom 🙂

 Nu ligger våran lilla KUNG o sover, efter att ha legat o lekt fånga båda fötterna o testat om nappen går in på tvären i munnen och sen haft en het diskussion med den varför inte det funka. Så 19,00 somna han utmattad o nöjd med dagen. Jag är också nöjd med dagen, fast lite skönare sommarväder hade ju inte skadat, men man kan ju inte få allt här i livet.

Ha en trevlig kväll alla där ute i cyber Kram kram// Zita

Kommentera

