En vanlig måndag morgon

Publicerat: 16 juli, 2012 i Uncategorized

Nu har Hugo o jag varit ute med vovven Nisse, som vi brukar när pappa jobbar natt eller oftast iallafall 🙂 Båda två var föga intresserade av att vara med på bild haha…. annars är dom linslusar bägge två. Idag lyser solen på oss fast det blåser STORM ute, så i solen är det varmt men i blåsten blev det kallt, men Nisse tyckte det va underbart skönt ute, så han tog några rullningar i gräset, medans Hugo fundera på vad han gjorde. 

Såhär ser en morgon ut för oss

  1. Hugo får välling
  2. Nisse ska ut o kissa
  3. Nisse ska ha mat o vatten
  4. Hugo ska sysselsättas
  5. mamma får kaffe 

Så mamma kommer såklart sist 🙂 det gör såklart ingenting fast jag är bra hungrig när det blir min tur. Tror det blir en plock o städ dag idag eftersom vädret är som det är, men det får gå lugnt till för pappa kommer snart hem o måste få sova några timmar, så min vapendragare o jag får bråka lite senare 🙂

Ha en fin dag alla ni där ute så ses vi senare Kram kram Zita o Hugo

kommentarer
  1. Syster Emelie skriver:

    Nya kepan juuu 😃! Hugo fiiiin ❤

Kommentera

