Morgonpasset!

Publicerat: 17 juli, 2012 i Familj
Etiketter:,

Här har det varit morgonpasset…… efter den långa natten fick jag äntligen sova, jag gick o la mig 06,30 och vakna av en hungrig Hugo 09,30 så hela 3 timmar har jag lyckats sova detta dygn, skönt då vet man att man lever iallafall 🙂 Som sagt här har det varit morgonpasset, med kryp träning samt rulla runt mellan filt o golv fram o tillbaka. Hugo har även haft livliga diskussioner med sina leksaker, han har speciellt en leksak, som ser ut som en liten geting, den blir han vansinnig på efter ett tag o jag vet inte varför hihihi…… Pappa Uffe kom hem efter sitt nattpass kl. 11,20 så jag hade fixat lite kaffe till honom, DÅ hör jag Nisse (vovven) gnissla igen åhhhhhhhh………. så det va bara att springa ner för trappen o ut igen…… o det bara sprutte bang bang om röven på han. Hoppas detta va det sista nu för jag vill inte springa en natt till 😦

Nu ligger pappa Uffe , Hugo o Nisse o sover sött….. hoppas Hugo o Nisse sover en stund nu o vaknar pigga o glada för sen ska vi ut på promenad i solen. Uffe ska jag väcka vid fem, så så får det bli ❤

Ha en fin dag Puss o kram Zita

Kommentera

