Hur snabbt kan man fixa en ny sambo?

Publicerat: 21 juli, 2012 i Uncategorized
Etiketter:, , , ,

Bild

Jodå det kan jag svara på på en gång…… över en natt säger jag 🙂 för här välkomnar vi Gösta till vårat hem. En liten Nymfparakit som har blivit herrelös. Nu sitter han på våran balkong o visslar på brudar REDAN… jo det är sant, han visslar sådär som man gör när man ser en snygging o just nu ser han mig hahaha……. 😉

Bild


Annars har det väl inte hänt så mkt idag, en lugn dag med en lite vovve promenad, visst låter det gulligt men fy fasen vicken jäkla vovve det där är ibland……. han gör mig vansinnig, han ska skena fram o tillbaka mellan dikena, äta skit som ligger på marken o så har jag barnvagnen också grrrrrr…… bli så förbannad. Ikväll märkte vi att Hugo hade lite feber han är gnällig o trött hela tiden, kan va tänder på G……… men vi får se vad som händer. Nu blir det tv mys med min käre man ❤

Hoppas ni får en mysig lördag kväll Puss o kram // Zita

kommentarer
  1. Ingrid. skriver:

    hej,sååå fin nymfparakit ni kanske får skaffa honom en tjej som sällskap.Våran lilla vovve får
    vi nästan dra ut,hon väljer själv vilka vägar som passar henne,och det jobbigaste hon skall
    nästan alltid lukta på varenda grässtrå.När vi sedan skall gå tillbaks till bilen då sätter hon en jäkla
    fart.Älskar att åka bil.Hoppas att lilla Hugo kryar på sig,kan vara tänderna som han känner av.
    Kram:Ingrid.

Kommentera

