Mamma var god dröj…..

Publicerat: 21 juli, 2012 i Familj
Etiketter:, , , , , , ,

  • Nattblöja: Check
  • Nattvälling 1 : Check
  • Powernap i soffan : Check
  • Nattrastat vovven : Check
  • Nattvälling 2 : Check
  • Satt sig i soffan med fötterna på bordet : Check

Jorå nu kan ni nå mig igen 🙂 då va nattpasset avcheckat o klart. Nu sitter jag i soffan och slö tittar på tv,n medans min man Zzzzzzz….. så sött i soffan efter 2 tuffa dagar, så det är han verkligen värd, bara få koppla bort allt o sova. Men jag kan nog inte sitta uppe för länge, för snart börjar morronpasset, det är bråda dagar att vara mamma, men jag klagar absolut inte, bara jag också får mina sov dagar o bara va nån gång ibland, för att ladda batterierna igen 🙂 Nu ska jag gojsa in mig i soffan o kolla på ”48 timmar” på tv4 fakta.

Gonattkramar till er därute // Zita

kommentarer
  1. Emm skriver:

    Hihi, inget lätt uppdrag att vara mamma. 🙂 Hopaps allt är bra. Såg att ni hade skaffat en nymfparakit. Hade en sån när jag var liten. Kram

  2. Ingrid. skriver:

    Hej,nu är det söndag igen,och snart ny vecka tiden bara rusar iväg.Skall på
    födelsedagskalas idag till en god vän.Kram till lilla Hugo.
    Mvh:Ingrid

Kommentera

