Hugo här…

Publicerat: 22 juli, 2012 i Uncategorized
Etiketter:, , ,

 

zena………. ville bara säga att jag Hugo Kungen Blom har haft en riktig zit kväll 😦 först så skulle morsan bada mig, ok ok det va rätt kul o så, plaska o lekte lite….. men sen då, skulle hon smörja in mig o då fick jag nog asså…. Jag spände mig som en båge, tog spjärn mot morsans bröst o gjorde en halv roll, men hon fortsatte….. då skrek ja allt va ja kunde, men hon fortsatte o kladda… sen skulle hon ta på mig blöjan, o då tänkte jag…… nu ska hon få jobba morsan, så jag skrek o sparka o vred mig……… men fasen hon löste det, sen minns jag inte så mkt för jag skrek mest, men pyjamasen kom på o jag va klar….. då stod PAPPA där åhhhhhh pappa 🙂 Sen gosa jag med pappa ett tag…… sen kom mamma o tog mig igen, men då va hon schysst 🙂 fick låna hennes  mobilskal….. Rosa o gott 🙂 Näe ni bebis kompisar, mormor, kay, syrran, brollan o kussar SOVGOTT för det gör JAG!!

Puss o kram // Hugo Kungen Blom

kommentarer
  1. Emm skriver:

    Haha, jag har alltid undrat vad som försigår i de små livens huvuden 🙂 Nu tror jag att jag vet. Kram

  2. barbamammas skriver:

    Hihi det är inte lätt att vara liten;-)

Kommentera

