Var är solen som dom lova

Publicerat: 24 juli, 2012 i Uncategorized
Etiketter:, , ,

 

ja det sitter jag o funderar på….. SMHI har utlovat medelhavs värme, undra vart bara? Snart är det bara Hugo o jag hemma, för pappa Uffe ska snart åka o jobba hela dagen 😦 inget kul men nån måste ju dra hem storkovan 😉 för att vara mammaledig blir man inte rik på, men jag ska verkligen inte klaga. Idag blir det lite plock o städning o tvätt att ta hand om, inget kul men ett måste, det blir ju så mkt tvätt när man har en liten bebis 🙂 Senare idag ska Hugo o jag gå bort till storasyster Emelie o hennes Linus.

Emelie o Linus ❤

Storebror Jonte o flickvän Natta kommer också dit i eftermiddag 🙂

Härligt med alla barnen omkring sig ❤

Puss o kramar till er där ute // Zita

kommentarer
  1. camilla skriver:

    Ja här lyser inte solen idag heller 😦 vill ju ha sommar värme, saknar verkligen sommar värmen.. du är duktig du med att ta foton 🙂 kram

    • zitaohugo skriver:

      Jag tycker man blir raslös när man tycker det ska vara sommar hm.. 🙂 ja det blir en hel del foton, han är ju som första barnet för oss, ja för min sambo är det ju det, mina andra 2 är ju så stora nu, så det blir som första igen 🙂

      Ha en go dag med bebis o allt KRAM

  2. Ingrid. skriver:

    Här finns SOLEN,”HUrra” vilken underbar dag.+25 gr varmt.
    Mvh:Ingrid från Hallandskusten.

    • zitaohugo skriver:

      Hej! va härligt 🙂 här kom solen på riktigt framåt eftermiddan tjohoo säger jag med 🙂 25-30 grader varmt helt underbart.
      Ha dte gott // Zita

Kommentera

