REA är kul…

Publicerat: 26 juli, 2012 i Familj
Etiketter:, , , ,

 

Ja men visst är det kul när man kan fynda lite. Men det blir sällan eller aldrig till mig numera, det blir bara till Hugo o Hugo…..det står nog fasen Hugo i pannan på mig hihihi…. Jag hitta en t-shirt med ett par shorts och 3 bodys för 95 kr. Jag tycker det är perfekt o fynda lite när Hugo är liten o växer som ogräs 🙂 dessutom tyckte jag det va jätte fina kläder, färger som passar Hugge 🙂 skulle aldrig köpa någe fult eller dåligt till han…. MEN det behöver inte stå Polarn o Pyret i kläderna, det kan göra det men när det gäller vardags kläder spelar det ingen roll, men sen när han börjar dagis krävs det lite mer av kläderna, då blir det mera kvalité före kvantitét. Men just nu är Hugge jätte nöjd o alltid lika snygg såklart 😉 Kungen fick även en boll idag den va KUL säger Hugo för jag kunde liksom luta mig emot den med både huvet o magen så jag satt upp själv typ……. o sen visa mamma att man kunde slå på bollen o det va skoj….. jisses glömde nästan säga en sak…….. har kommit på ett nytt dans sätt…..man ligger på mage o trycker upp överkroppen på armarna högt sen vaggar man fram o tillbaka… kul o mamma sa att jag va duktig hihihi…

Vi tog en ”slappar” dag idag, jag har bara tvättat 3 maskiner o städat, varit o handlat. När vi kom hem efter shoppingen så klädde jag av Hugo alla kläder o blöja, la ut en filt o en handduk ovanpå ifall att, ut på balkongen o la oss där o lekte ett par timmar. Han är ju bara för go nu, han lär sig nåt nytt varje dag. Tänk om tiden kunde stanna nu i 2 månader så man fick njuta av det lilla bebis man har kvar, lilla älsklingen ❤

Nu ska jag fixa till grillningen till min andra älskling kommer hem, så min arbetsdag är inte slut än, men varför klaga, det är bara o köra på så länge lampan lyser, man är ju UNG 🙂

Puss o kram till er därute som läser min blogg // Zita

kommentarer
  1. uffe11 skriver:

    Du är bara bäst älskling, världens bästa mamma & älskling 🙂

  2. Ingrid. skriver:

    Oh,så roligt att handla babykläder,men det var längesedan.Mitt enda barnbarn är 15 år.
    Så där gäller inga babykläder längre,fniss.Har också grillat ikväll,får passa på så länge
    de fina sommarkvällarna finns här.Kram till Hugo.
    Mvh:Ingrid

    • zitaohugo skriver:

      hihi va go du är 🙂 men visst är det härligt, denna intensiva o korta sommar vi får, gott är det oxå med grillat.. Hugo ska få kramen ja lovar….

      Ha det bäst// Zita

  3. barbamammas skriver:

    Det låter helt underbart att du tar dig tid att ligga och leka med sonen, alla borde göra som du KRAM

  4. maria husetfullt skriver:

    Att fynda är kul. I bland önskar man verkligen att det gick att stoppa tiden, att leka med sina undervärk är roligt och att se dem utvecklas är magiskt.
    /maria husetfullt

Kommentera

