Men vad är detta?

Publicerat: 27 juli, 2012 i Familj
Etiketter:, , , , ,

 

Så fort man vänder ryggen till……. då hittar man grabbarna här framför datan 😉 det ska börjas i tid…. Hugo gav pappas dator en omgång och en hel del dregel… han är så nyfiken på allt o ALLT ska in i munnen 🙂

Idag tar Hugo o jag ”the day off” det blir en dag av äta,busa o sova skönt med såna dagar, jag kommer inte ha dåligt samvete för det 🙂 Hugo o jag är bäst på såna dagar……. eller vänta nu PAPPA o Hugo är bäst på det o sen jag 😉

Ha en härlig dag Kramar från oss busar// Zita, Hugo o sist men inte minst Uffe

kommentarer
  1. camilla skriver:

    dom är så underbara dom små liven 🙂 hoppas att ni får en underbar dag kram

  2. Ingrid. skriver:

    Ja,det skall verkligen börjas i tid.Vänta du om några år,då kanske lille Hugo också snart
    börjar att blogga,ha,ha,ha.Skämt åsido.
    Ni får ha en fin dag.Kram till lille Hugo.
    Mvh:Ingrid.

  3. maria husetfullt skriver:

    Sådana dagar är så sköna, att bara va.Sv Evald är tre månader. / Maria husetfullt

  4. barbamammas skriver:

    Det låter som ett underbart sätt att tillbringa dagen på och bara njuta! blir man bättre på det när man får barn andra omgången? jag blev det i alla fall för nu vet jag ju hur fort det går vips är de stora. KRAM

Kommentera

