Kul på fyra hjul

Publicerat: 28 juli, 2012 i Familj
Etiketter:, , , , , , , , , ,

 

 

aa det va det……. mamma o pappa ska köpa den åt mig, för min kusin vill inte ha den längre….. för han liksom är 4 månader äldre än mig…. o han vill mest krypa o stå mot stolar o bord o så…. så nu är den MIN min min så nu vovven Nisse får du hålla dig i pälsen, för nu kommer KUNGEN i sin tron tjooohoooo……. fi fasen så kul asså, ska inte sova mera nu 🙂

Nu sitter vi hemma hos min syster med familj o kollar till deras hus, för dom är nämligen utomlands i 2 veckor. Så just nu sitter dom i SOLIGA VARMA Grekland o njuter vid poolen. Det är dom värda, efter bebis bestyr med sena, långa nätter. Så nu kollar vi till det lite åt dom här, tar det som en liten utflykt, så vovven o Hugo får vara ute o leka en stund, synd bara att solen lyser med sin frånvaro just idag.

Är bara tvungen att visa mina pärlor ❤ Linus o Emelie min dotter ska iväg på bröllop idag. Linus storebror är det som ska gifta sig idag, i våran stora fina Domkyrka mitt inne i city. Visst är dom fina mina små snyggingar Linus ska vara DJ på bröllops festen o Emelie ska mingla o va snygg 😉 Hoppas dom får en riktigt rolig kväll.

Ha en härlig lördag allihopa Kram från Zita, Hugo kungen Blom o pappa Ulf ❤

kommentarer
  1. uffe11 skriver:

    Så nice älskling ❤ det enda böllop vi kommer att medverka på är väl vårat egna 😉 när nu det blir ??

  2. barbamammas skriver:

    Så kul med en gåstol, min yngsta var så frustrerad över att inte kunna ta sig fram och blev så lugn och glad när han fick en sådan, men han började gå redan vid 10 mån han hade så bråttom att komma ifatt storebror som är ett år äldre:-)
    P.S anar jag en liten hemlighet i era kommentarer här? 🙂 KRAM

    • zitaohugo skriver:

      det va inte dåligt att gå så tidigt, men måste man ifatt brorsan så måste man ju liksom 🙂 njae det kan va en liten hemlighet kanske!? hihi……

  3. maria husetfullt skriver:

    Kul med gåstol. Vad kul för Hugo att kunna ta sig fram själv.

Kommentera

