Umgås med Zombies

Publicerat: 30 juli, 2012 i Familj
Etiketter:, , , , , , , , , , ,

 

Ja det fick min son o flickvän göra igår. Men Hugo va glad o överlycklig att Jonte o Natta kom hit o busa med han, för mamma o pappa var så trötta efter natten vi hade haft 🙂 Storebror o Natta va riktigt bra igår tyckte Hugo, det va inga ledsamheter alls, det va bara roligt o spännande 🙂

Stolt storebror sitter här med en liten små katig lillebror ❤ aa säger Hugo, vi lekte med bilar o traktorer aa jätte kul va det, sen gick vi ut i sandlådan o satte oss o lekte…….. sand är kul o rulla tårna i…. skulle testa o smaka på sanden men det fick ja inte 😦 dumma mamma…. där emot fick jag bada efter leken i sanden… i en liten balja o plaska ner både mamma o pappa 🙂

Senare när bad o allt va klart, gick vi ut o satte oss i den här mysiga soffan på altanen för att grilla. Det blev grillade hamburgare med potatissallad o pommes 🙂 gott… vi satt o åt, prata o myste, en riktigt mysig kväll. När vi hade ätit klart så va det dags att gå in o kolla Sara Sjöström när hon skulle simma i OS finalen, gick inte så bra för den lilla tjejen då, hon kom fyra o va helt förtvivlad, äntligen en SVENSK som inte är sååå NÖJD med att inte komma på medaljplats…….. tänker främst på systrarna Kallur som va så himla nöjda med att dom inte kom sist iallafall, är det därför man tävlar?? näe….. 

När vi hade sett henne så SOMNA jag o Uffe i soffan som stockar, jag vakna inte förrens Jonte kom o tog mig i axeln o sa ”tror vi åker hem nu”  pinsamt, men men smällar man får ta…. sen somna jag om o vakna kl,04,00 då gick jag o la mig ijämter Hugge o så sov vi till 06,30 för då va det lälliiiing 🙂 så idag är vi utvilade allihopa.

Ha en bra söndag så hörs vi senare KRAM // Zita

kommentarer
  1. Emm skriver:

    Oj, jag älskar verkligen din inredning på altanen. Riktigt snyggt!

    • zitaohugo skriver:

      ja visst är det fint 🙂 fast tyvärr är det inte hos mig utan hos min syster, vi tar hand om det medans dom är bortresta o har full tillgång till allt det fina 🙂

Kommentera

