En god bok

Publicerat: 6 augusti, 2012 i Familj
Etiketter:, , ,

 

Ja varför inte börja dagen med en riktigt bra bok 🙂 Hugo älskar att bläddra i böcker och när man sitter o läser för han. Här har han hittat sin nya favorit ”Bamse Badkul” den är extra rolig, för den kan man stoppa i munnen, man kan bläddra hårt utan att den går sönder 🙂 för den är gjord av plast mums!? Så den har han legat o pysslat och pratat med i en timme. Sen blev han så trött att det va dags att sova en stund.

Själv så har jag gått o blängt på den här boken några dagar. Det är en fd anställd på Ikea som har skrivit den. Sånt här tycker jag är lite spännande, att läsa om vad som händer på insidan av ett så stort företag. Jag ska bara få lite tid över så ska jag nog grotta ner mig o läsa.

Ha en fin dag Kram Zita

kommentarer
  1. Therese skriver:

    Duktig kille! Läsa bör man 😉 Håller med hans mor oxå för visst är det kul att få veta vad som händer där inne. alla företag har säkert hemligeheter av något slag. Visste inte om den boken men tala gärna om vad du tyckte om den om du läser den!! Kram till er!

    • zitaohugo skriver:

      han är lika duktig som sin mor muhahaha…… ja men absolut du ska få en recension av mig, känner mig lite som en spion nu 😉

      Kramar till dig/er

  2. Barbamamma skriver:

    Så gullig han är där med boken:-) min tioåringen gjorde likadant men nioåringen hade fullt upp med att krypa, kräla och ta sig upp, ingen läsro där inte…dem boken hade jag inte hört om, den ska jag läsa!

    • zitaohugo skriver:

      vi får se hur länge bok intresset sitter i 🙂 mina andra barn vill inte ens se åt böcker…. recenserar gärna boken sen, den verkar lovande 🙂 KRAM

  3. Emm skriver:

    Hihi, vilken tur att han inte får tag i dina böcker 🙂 Han är så söööööt!

Kommentera

