I vått o torrt

Publicerat: 6 augusti, 2012 i Familj
Etiketter:, , , , , , , , ,

 

Såhär har det sett ut hela eftermiddagen hos oss. Regn regn och det är verkligen tunga droppar som kommer, man blir genom blöt. Hugo o jag va ute med Nisse (vovven) på en promenad, när det börja regna. Som tur var hade jag med mig regnskyddet till vagnen, Hugge älskar det, han tycker nog det blir mysigt för han bara LER hela promenaden. Det gjorde inte mamma/matte som skulle hålla i ett koppel,barnvagn och dessutom en hundjäv…. som inte lyssnar, utan ska dra åt alla håll…. ok han är en hanhund som blir vild av alla dofter, men jag blir tokig på Nisse iallafall….. men nu är han förlåten IGEN 😉

Hugo o mamma håller ihop i vått o torrt, vi kommer jäkligt bra överrens hihihi…. han viker inte en tum från min sida 😉 Idag har vi varit och inhandlat mycket bra förnödenheter 🙂 En STOR säck hundmat, en riskokare, smaskig mat till Hugge o massa goa efterrätter som han älskar. Jodå riskokaren testa vi redan ikväll….. VARFÖR har vi inte köpt en sån tidigare, så jäkla smidigt den sköter sig ju själv ”dubbelgilla” så snart blir det GOD mat som min käre man har gjort ❤  LOVE love love…..

Ha en bra kväll alla ni som läser min blogg KRAM // Zita o Hugo kungen Blom

kommentarer
  1. alexandersmamma skriver:

    Vilka fina bilder!

  2. Tassar & Små Tår skriver:

    Låter härligt trots en blöt matte/mamma 😉

  3. Maria husetfullt skriver:

    Riskokare är faktiskt väldigt smidiga. Här har det också regnat.

  4. Barbamamma skriver:

    Regnat är bara förnamnet här har vräkt ner timme efter timme i två dygn och trädgården är förvandlad från djungel till lagun…
    Det låter bra med en riskokare kan man koka annat i den också? Jag gillar allt som gör sig själv i köket;-) KRAM

    • zitaohugo skriver:

      Det har regnat till o från här, men solen kämpa sig fram flera gånger 🙂 gillar oxå gör sig själv i köket 😉 du kan ångkoka det mesta i riskokaren o medans man kokar riset så lägger man grönsaker t ex i kärlet över o ånkokar dessa samtidigt 🙂 me love 🙂 KRAM

Kommentera

