Lördagsmys….

Publicerat: 19 augusti, 2012 i Familj
Etiketter:, , , , , , , , , , ,

 

Igår så åkte vi till min syster med familj. Dom ville tacka oss för att vi hade varit husvakt medans dom var bortresta på semester i 2 veckor. Vi blev bjudna på mat o dryck, det va mycke trevligt som vanligt 🙂 MEN det hade varit mycket mysigare om inte det där jä..la ”fia med knuff” spelet hade kommit fram, för vem älskar man inte att ”knuffa” ut…jo mig, vem va det som förlora….jo jag, ett riktigt skitspel om jag får säga min mening och det får jag ju här 😉 det bjuder jag så gärna på när man spelar med dom bästa. Vi blev bjudna på en super god kycklinggryta med ris som syrrans sambo hade fixat och sen blev det kladdkaka o grädde till efterrätt. Glömde ju en sak…. Vi fick en fantastisk förätt också bestående av plockmat, med lite ost,oliver,korv och ett mycke gott bröd till. En mycket lyckad kväll både för valkarna och humöret. På bilden ovanför sitter Hugo glad i hågen och väntar på att vi ska åka till kusinen Sixten.

Här har vi självaste Sixten även kallad nattugglan, nattsudden, busen, charmtroll. Alltid lika glad o tokig, här vilar inga ledsamheter 🙂 Det skiljer 4 månader mellan Hugo o Sixten, fast egentligen blir det 1 år för Sixten är född 2011 o Hugge 2012. Det är så roligt att se grabbarna ihop, för dom leker inte med varann på det sättet än, dom som 2 små egoister ”jaha leker du med den bilen” då ska jag minsann ha den eller som Sixten brukar göra, sno Hugges napp o sätta den i sin mun, fast att han inte gillar stora nappar utan vill ha storleken mindre, men bara för att han kan hihihi….. så söta ❤

Idag är det den stora slappar söndagen här hemma. Det kan bli en picnic i det gröna vem vet, för här är det varmt o soligt ute

Ha en trevlig söndag KRAM // Zita

kommentarer
  1. Emm skriver:

    Det låter som en dålig förlorare 😉 Jag är likadan. Klarar inte av tävlingsspel och skyller på att det är ett jäkla skitspel, hihi. Söt bild på gossen. Kram

  2. barbamammas skriver:

    Fia med bråk? vi spelar det inte här hemma för pojkarna blir sura, öh, JAG blir ärligt talat också sur när jag nästan är i mål och nån….Låter som ni hade en riktigt mysig dag! KRAM

Kommentera

