Hårt jobb varje dag

Publicerat: 22 augusti, 2012 i Familj
Etiketter:, , ,

 

aa säger Hugo…….det är jobbigt att va stor kille asså, jag har tränat sen 05,00 idag…… okej har sovit en stund också o sen har jag ätit 3 ggr så man orkar hela dagen liksom. Nu har jag hållit på i flera veckor o tränat på o krypa, skiter i det snart asså, händer ju inget blir vansinnig……. o sen sa mamma att jag såg ut som en vandrande pinne, när jag står o kämpar på alla fyra, fi fasen får man säga så åhhhh……. har kommit på ett nytt trick också japp… när jag sitter o äter mat o börjar bli mätt, då börjar jag ta i allt va jag kan o så blir jag bajsnödig så slipper man o äta upp resten 🙂 bra va…hihi

Hälsningar Hugo Kungen Blom

kommentarer
  1. maria husetfullt skriver:

    Vad söt han är !!! Inte lätt att börja krypa.

  2. lillekotten skriver:

    Sitter och längtar tillbaka till den tiden ibland. Tiden då Wiggo inte var uppe på borden utan mer under hahaha Armarna börjar få fina muskler ser jag så snart kommer han iväg! Kram

    • zitaohugo skriver:

      jag trort vet du, det är så nära nu ska han bara synka armar o ben oxå hihihi… som han kämpar 🙂 jodå än så länge är det typ lugnt här hemma 🙂

      KRAM

Kommentera

