Tack Bästa Sixten!

Publicerat: 25 augusti, 2012 i Familj
Etiketter:, , , , ,

 

Japp denna lyxiga, fejna dress har jag fått av min kusin Sixten, han är fasen bäst asså…. jo så äre o vet ni varför, för att jag sov i hans säng o sen satt i hans stol o åt min mat…. så åkte jag på Sixtens bobby car så jag ramla av, det va ingen höjdare men jag gjordet…. sen gjorde mamma o jag en sak dom inte vet, JAG låna Sixtens hatt hihi den va helt ok 🙂 näe nu ska jag kryp träna, ville bara sägat….

Hej rå // Hugo Kungen Blom

kommentarer
  1. lillekotten skriver:

    Yes, jag ser det! Jag ser ett blivande proffs i grymt snygga kläder där på bilden! Såna fina kussar växer inte på träd men Hugo han fick den bästa!! Kram

  2. evaaalenas skriver:

    Snygging rååh:)

  3. alexandersmamma skriver:

    Snygga kläder på en snygg kille! 🙂

  4. Angela Blom skriver:

    Jaha här kommer det fram saker 😉 Gör inget kussen, du får låna precis vad du vill vet du. Jädra snygg du blev asså, nu ska vi bara få hit challe också så tar vi en match….. Kram bästa Hugo

Kommentera

