Underbara Lördag

Publicerat: 25 augusti, 2012 i Familj
Etiketter:, , , , , , ,

 

Tänk er att vakna till ”godmorgon älskling” vill du komma upp o dricka lite kaffe med mig, känna kaffe lukten. Där sitter pappa o Hugo på sängkanten, jätte glada o nöjda, för dom hade minsann varit ute på en morgon promenad med Nisse 🙂 När Uffe kom hem imorse så skulle han ta o gå ut med Nisse på en gång hade han tänkt, men DÅ hörde han lille Hugo prata i sin säng, så han gick in för att kolla. Där ligger han med ett stort leende o uppsträckta armar ”pappa ta mig” vem kan motstå det liksom 🙂 Hugo har sovit lite oroligt inatt, kl,00,30 fick jag gå upp o göra välling till han, sen låg han o skratta o körde kryp träning i sin säng, en timme senare sov han igen. Men sov oroligt till o från o jag är som en gammal vakthund vaknar av allt, minsta lilla ljud. Så det va riktigt skönt att få sova lite på morgonen. Finns nog inte mycke som slår frukost med sina älsklingar och på radion är det ”ring så spelar vi” Hugo fick sin gröt som han älskar o mamma o pappa fick sitt goda härliga kaffe. Nu har Uffe gått o lagt sig o ska sova ett par timmar efter nattens jobb så han orkar med kvällens aktiviteter. Hugo ligger också o sover efter nattens ”jobb” så nu sitter jag här ensam helt plötsligt, men det gör inget för nu ska jag hoppa in i duschen, dä ni testa det… rätt jobbigt men kul 😉

Ha en bra lördag där ute KRAM // Zita

kommentarer
  1. camilla skriver:

    vad gulligt 🙂 vad gör man inte för dom som vill sova ut 🙂 i lördags gjorde jag nått för mitt hjärta 🙂 ha en underbar lördag och ta hand om er ❤ kram

  2. barbamammas skriver:

    Så himla mysig morgon du fick, att vakna med sina nära och doften av kaffe:-) Hoppas dagen blev lika fin och att lillen sover bättre inatt! KRAM

Kommentera

