Tiden går fort

Publicerat: 31 augusti, 2012 i Familj
Etiketter:, , , ,

 

Sitter här i stugan på Hökensås, det är lugnt o stilla. Hugo ligger o sover i sängen o har gjort det ett tag nu, då passar jag på att kolla på mina bilder jag har i datan. Hitta denna bild på mina barn, vad tiden går fort FÖR fort, kolla kortet längst ner på grabbarna, Hugo är max 1 vecka på det fotot och idag har han hunnit o bli 7,5 månader. Tänk om tiden kunde stanna upp lite nu, vill ha min lilla bebis en stund till, stor det hinner han o bli iallafall ju 🙂 Hugo är lite trötter idag, han har sovit länge nu, men det är nog omställningen och bilresan igår som gjort han så trött, men han vaknar nog snart när hungertarmen skriker 🙂 Stugan vi bor i är stor o mysig, man ser skogen utanför fönstret, ett litet problem bara…. det finns ingen MICRO!! det är ju tur att man varit med förr säger jag bara 🙂 visst göra välling tar ju lite längre tid o just nu står barnmatsburken o hoppar i en kastrull med kokande vatten, för att den ska bli varm 🙂 annars är det väldigt rogivande att sitta här o titta ut i skogen. Nu vakna lille Kungen här så det är bäst att sätta fart på bena.

Hörs senare ha en bra eftermiddag KRAM// Zita

kommentarer
  1. barbamammas skriver:

    Ja det går så fort den där tiden när de är så små…därför tror jag man njuter lite extra när man får barn andra omgången så att säga, man vet ju hur fort det går. KRAM:-)

  2. Ingrid. skriver:

    Visst går tiden fort.Önskade också att den ville stanna upp.Så härligt det låter med en mysig liten stuga,rogivande.Tillägg:Bröllopet var underbart fint,vid ”ELBE” floden.
    Kram till lille Hugo.

Kommentera

