Mycke bus blire

Publicerat: 4 september, 2012 i Familj
Etiketter:, , , , , ,

 

Det har varit en lugn o skön vecka för oss ”so far”, ja för Hugo o mamma iallafall. Vi har busat, vi har mysat och vi har vilat upp oss, ja det är väl Hugo mest kanske 🙂 Uffe min man och hans syster har fått jobba däremot, fy fasen va dom har kämpat med sina föräldrars hus. Kan bara konstatera att man samlar på sig mycke grejer med åren, det har blivit 2 containrar med skräp hualigen….. men dom har varit så duktiga, inget gnäll o inget klaga, bara kämpat på. Vi åker hem igen på torsdag o då måste allt va klart o det kommer det att bli, ska bli skönt att lägga detta bakom sig. Men när vi kommer hem, då börjar våran rensning hemma för vi flyttar ju snart till vårt nya hus. Det blir kul, ja inte o rensa o flytten men när det är klart. Jag lova mig själv sist när jag flytta……. ALDRIG MER men det tog 1,5 år bara så är det dags igen, så duktig va jag 🙂 Jag tänkte bara lägga in en kort blogg idag för vi har jätte dålig uppkoppling här, vill inte riskera att jag sitter o skriver o skriver så försvinner det. Jag kommer o lägga ut en längre blogg om våran lilla semester resa när vi är hemma igen 🙂 med många fina bilder. Nu måste jag busa vidare med Hugo Kungen Blom.

Kram till er därute // Zita

kommentarer
  1. lillekotten skriver:

    Ser framemot att no kommer hem och kan blogga som vanligt!! Alltid lika skoj att läsa 😉 Kram

  2. barbamammas skriver:

    Jag har flyttat många gånger och varje gång har jag sagt ”aldrig mer”… Det verkar som om ni har det bra där borta:-) KRAM

  3. Ingrid. skriver:

    Sänder här en liten kvällshälsning till dig.Det blir säkert jätteroligt att flytta till ett nytt hem.Men
    visst är flytten jobbig.Önskar er en trevlig liten resa.
    Kram till lille Hugo.

Kommentera

