Tripp Trapp Trull

Publicerat: 18 september, 2012 i Familj
Etiketter:, , , , , , ,

 

Ja här är dom alla mina små ”monster” hela eftermiddagen har jag fått rå om dom, käkat lite o bara myst. Det blir mycke golv läge dessa dagar, nu när Hugo håller på o försöker krypa o stå på knä mot saker. Han är dessutom inne i en liten gnäll period nu för han håller på att få sina 2 framtänder i överkäken, det liksom kliar i hela kroppen på han o febern går upp o ner. Men det är ju övergående som tur är, så snart får jag tillbaka min lilla tokunge 🙂 Men när syskonen är här så får han total uppmärksamhet, storasyster pussar o är snäll o storebror retas o skrattar och snäll såklart. Så härligt att se dom ihop o Hugo kör hela sitt register för att spela ”allan ballan” ❤

Igår såg jag på ”Det okända” fast det va inte så bra igår, blev inte ens lite smyg mörkrädd, vill ju bli lite rädd ju 🙂 fast nåt bra i det dåliga va iallafall att mediumet  Pierre var med igår, han har verkligen rätt känsla för det där. Han berättar inte bara om andarna utan, rätt som det är kan han läsa av en ”känsla” i ett rum, fränt tycker jag. Jag är ju annars en människa som inte gillar följa serier, men nu har jag tok fastnat för ”House” gillar hans fräcka råa stil, men som kan vara dum dryg och även dum ärlig, men  han är ju bara bäst och ett proffs. Fast sanningen kan vara hård, så är det de enda människorna man kan lita på 100% man slipper skitsnacket bakom ryggen eller som jag brukar säga om svikande människor, man slipper att få ”en kniv i ryggen” för dom är fegisar. Så nu sitter jag o laddar för ett nytt avsnitt av House ikväll. Näe det blir inte mycke mera skrivet ikväll känner jag så nu sätter jag punkt.

Ha det bra o sovgott sen KRAM// Zita

kommentarer
  1. lillekotten skriver:

    Du har verkligen fått fina barn! Försöker föreställa mig hur det är att få barn när man redan har vuxna barn men kan bara se en massa positivt! Games of throne har jag faktiskt aldrig sett men ska kanske ta och göra det. Blir så sällan man hinner och orkar följa något på tv men är nåt tillräckligt bra så måste det ju bara ses 😉 Tack för tipset! Hoppas House bjuder på ett bra avsnitt, här blev det Mannen som talar med hundar! Kram

    • zitaohugo skriver:

      Ja men det är så lyxigt o det tycker Hugo oxå 🙂 2 barnvakter man aldrig behöver oroa sig för heller *gilla* game of thrones finns att se på HBO,s hemsida tror jag gratis 🙂 sen säger jag voff voff = ha det så bra bumsan o sovgott 🙂 KRAM

  2. barbamammas skriver:

    Så fina de är dina barn, både stora och små:-) House var min favoritserie också, jag gillade honom skarpt! Men nu ser jag aldrig tv men jag kanske ska börja med att se House..

  3. Maria husetfullt skriver:

    Härligt med alla barnen samlade. Vilken tur lille Hugo har med sådana härliga syskon. / Maria

Kommentera

