Busy ikväll

Publicerat: 19 september, 2012 i Familj
Etiketter:, , ,

;

Jisses hur ska jag hinna med, det här blir stressigt. Från 19,30 till 22,00 blir det att kolla på fyran, sen blir det att slå över till tv3 för då börjar Masterchef för att sen avsluta kvällen med House yes 🙂 Men mitt i alltihopa måste jag göra mat, jäklar det blir att förstöra ”Bonde söker fru” vid 20,30 för det känns minst viktigt 😉 vicken kväll asså. Det kanske låter hur fjantigt som helst, men efter en intensiv dag med lille Hugo så blir det avkoppling på högsta nivå, så den här stunden blir helig när han ligger o sover sin skönhets sömn o bara mår gott där inne i sin lilla säng. Dagarna går liksom i ett kan man säga, det är Hugo, vovven, tvätten, Hugo, disken, handla, vovven o så Hugo igen 🙂 Hugo har fått sin första födelsedags inbjudan, hans kusin Sixten fyller 1 år och även Hugos kusinbarn fyller 1 år. Dom ska firas på samma dag fast det skiljer 5 dagar på dom dä ni, där fick ni nåt att fundera på 😉 så imorgon åker vi o köper födelsedagspresenter tjohoooo sen på fredag bär det av på KALAS party party. Vi får väl se hur kul Hugo tycker det är o träffa grabbarna denna gång eller om han ska gråta i 2 timmar igen, för att polarna också kan säga ”da da da” eller skrika hahaha…. vicken lite tunnis han är lille fisen. På måndag tänkte jag att jag skulle gå till öppna förskolan med Hugo, det känns som han har rätt ålder nu för att ha glädje av det och som en liten introduktion av dagis tiden som komma skall… usch vill inte, men den dagen den sorgen.

Jag har funderat under dagen på en sak, får man skriva vad man vill i sin blogg? Nu ska jag kolla tv……

Hej hopp…… KRAM// Zita</p

kommentarer
  1. Ingrid. skriver:

    Ja snälla nån alla dessa TV-kanaler,just nu tittar mannen i huset på Viasat sedan har vi alla
    tyska kanaler MDR ZDF NDR SAT 1 Sat 2 mm.Jag tycker du skriver fina inlägg.Men själv försöker
    jag att inte skriva inlägg på mina närmaste.Men det är ju upp till var och en.
    Kram till lille HUgo.

  2. lillekotten skriver:

    Hehe oj jag skrattade för mig själv när jag läste om att få titta på tv i lugn och ro för de senaste kvällarna har Wiggo glatt sprungit runt här och vägrat sova. Ikväll fick jag han att somna i första pausen på dallas!!!

    Ibland skulle jag verkligen vilja ventilera mig om mitt jobb men jag passar mig för det, vet inte om nån där fått nys om mitt bloggande men visst ska man väl kunna skriva rent allmänt fast det kan ju tolkas väldigt fel i tex en chefs ögon. Svårt läge det där!! Kram

    • zitaohugo skriver:

      Antar att jag får passa på att njuta 😉 fast min tv kväll blev inte så lugn för Hugo har vaknat flera gånger o sen blev det välling igen 🙂 hoppas dessa tänder är ute snart för denna gång iaf 🙂 näe helt rätt det är nog fel forum att dela med sig i, men spännande är det 😉

      Ha det bäst KRAM!!

  3. Angela Blom skriver:

    Jag tycker att man kan skriva om det mesta, det handlar om hur man skriver. Har man ett behov av att ventilera lite så ska man inte bara känna sig jobbig. Handlar bloggen om dig så ska du också kunna få feedback på hur man hanterar vissa svåra frågor…..

Kommentera

