Här är vi tjohoooo

Publicerat: 12 november, 2012 i Familj

20121112-211443.jpg

Ja här är vi 😃 har haft fullt upp senaste tiden. Lilleman växer o frodas o kräver sitt, han kryper o står mot allt, ja livet leker verkligen ❤ Jag har även börjat jobba lite, det känns faktiskt riktigt bra, men det tar all min tid verkligen, men jag ska skärpa mig nu o skriva lite oftare 👍 till råga på allt så är vi mitt i flytten nu, spännande men fy fa…. Så trist o tråkig vägen dit är BLÄ! men några dagar till så har det lagt sig 😃 Då ska jag börja skriva i min blogg igen.

KRAM hoppas vi ses // Zita o Hugo

kommentarer
  1. lillekotten skriver:

    Ja livet rullar på, bara att hänga med så gott det går!! Sköt om er!

  2. evaaalenas skriver:

    Ja jag har allt saknat dej😉 hoppas de går smort me flytt o jobb o krypande! Hihi! Kram på dej

  3. Ingrid. skriver:

    Hej,så roligt att allt är bra .Har saknat er,men förstår dig att tiden räcker inte till alla
    ggr,arbetar du,och håller på med flyttning.Så är det inte så lätt att sitta vid datan alla ggr.
    Ha en fin kväll.Och krama lilla Hugo.

  4. barbamammas skriver:

    Åh men vad bra att allt är bra med er, det är tufft att flytta och särskilt med småbarn men jag hoppas vi ses snart igen KRAM

Kommentera

