Tillbaka till vardagen

Publicerat: 21 februari, 2013 i Familj

bild (1)

Hej mitt vinterland nu äää jag här………. o där….. 🙂 Hugo har nu hunnit med att bli 13 månader redan, jösses så fort det går. Jag har börjat att jobba igen, men bara på deltid för att Hugo ska få vara hemma så länge som möjligt o växa till sig lite. Vi har flyttat till vårat lilla radhus som vi trivs i, med en liten altan med gräsmatta som vi kan mysa på i sommar. Men just nu har vi rätt mycke snö kvar här, fast det älskar Hugo så han kan åka pulka med pappa o slänga sig i snön 🙂 Själv så är jag ganska trött på snö o kyla, man börjar känna att man behöver lite sol o värme för att hitta lite energi igen, för nu går man mest omkring o är trött o gnällig hm…. Men efter regn kommer solsken för i juni bär det av till Grekland i 2 veckor allinclusive yes yes… RÄTTVIST!! 🙂

bild (13)

Vem kan motstå dessa, o jag kan köpa dom jaaaa 🙂 så roligt. Hugo fick lite nya skor som han kan springa omkring i för vinterskorna är lite otympliga att springa snabbt i, så nu är det full fart. Med eller utan skor spelar ingen större roll för herregud vilket spring i bena han har 🙂 upp o ner i trappen, jaga vovven fram o tillbaka men han är så snäll vovven så han springer, men mest för att slippa busen 🙂 Hugo kommer att få en mamma o pappa och en hund som är väldigt väl trimmade till sommaren 🙂

Nu blir det lite tv i soffan sen sova för imorgon är det jobb tidigt.

Kram Zita o Hugo

kommentarer
  1. Therese skriver:

    Va kul att ni är tbax!! Var faktiskt inne här i förrgår (tror jag det var) för kände att ni var saknade och ville se att jag inte missade något!! Stora killen nu 😉

  2. loppan skriver:

    Oj vikka fina dojor, jag tror faktiskt d e samma jag kollade åt minstingen här, men d fanns inte tillräckligt stora. Hitta hit via sonens blogg faktiskt, o trivdes rätt bra 🙂 Fin blogg du har, o fin minsting. Ja du, när ja nu ändå e här, vill du vara så jättesnäll o titta in hos mig o ge oss en röst? Jag är med i bloggbussens tävling, om en resa till legoland för mig o äldre sonen. Skulle verkligen vara snällt. kraaaaam

    • zitaohugo skriver:

      Hej ja visst är dom fina 🙂 måste bara säga, rolig blogg du har 🙂 gillar ditt sätt o skriva kul!! Såklart jag röstar….. Så klarrrrt! Hoppas vi hörs igen…. o du lycka till nu Kram på er

Kommentera

